Z-BOX

Co je Z-Box u zásilkovny?

Z-BOX je samoobslužné výdejní místo Zásilkovny. Zásilku si zákazník vyzvedne, když má čas a cena doručení je stejná jako na kamenná výdejní místa.

Kdy a jak mohu zásilky vyzvednout?

Téměř všechny Z-BOXy jsou k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu!

Zákazník objedná v e-shopu, který doručuje se Zásilkovnou, jako výdejní místo doručení zboží zvolí daný Z-BOX. Až mu do něj zásilka dorazí, obdrží informační email a SMS. U Z-BOXu si ve svém telefonu zapne bluetooth, polohové služby (GPS) a otevřete aplikaci Zásilkovna. Pak se schránka se zásilkou sama otevře. Aplikaci Zásilkovna je naprogramována tak, že uživateli ukazuje na displeji velmi jednoduché pokyny krok po kroku. Celý výdej zásilky tak trvá ani ne 10 sekund. Zásilku je potřeba mít zaplacenu dopředu!

Co když je Z-BOX plný?

Zásilkovna uvádí, že kurýr se pokouší dodat zásilku do Z-BOXu 3x, tj. 3 dny po sobě. Po třetím neúspěšném pokusu zásilku zaveze týž den na nejbližší výdejní místo Zásilkovny. Zákazník obdrží SMS s instrukcemi. Zrovna tak je doručena na nejbližší výdejní místo zásilka, která se do Z-BOXu nevejde. Informaci o dostupnosti konkrétního Z-BOXu sdílí Zásilkovna s napojeným eshopem. Nicméně k fyzickému doručování dochází se zpožděním 1 i více dnů, kdy se kapacita mění. Zásilka čeká na vyzvednutí 3 dny.

Můžu si prodloužit uložení zásilky v Z-BOXu?

Standardní úložní doba zásilek v Z-BOXu jsou 3 dny s možností prodloužení o další 2 dny. Prodloužit úložní dobu lze tedy o max. 2 dny. U Z-BOXů je úložní doba omezená. Během vánoční sezóny může být úložní doba a možnost jejího prodloužení dočasně zkrácena.