V roce 1978 přišel na svět parfém King Kong. Měl jej na svědomí Kenzo Takada. Do té doby se podnikání s vůněmi nevěnoval, parfém s výmluvným názvem ale dokázal, že jim dokonale rozumí. V roce 1964 se přestěhoval do Francie a okamžitě podlehl tamní eleganci, která rezonovala s jeho láskou k tradičnímu japonskému folkloru. Značka Kenzo vznikla v roce 1987, aby snoubila francouzskou eleganci, japonskou tradici a lásku k přírodě.
Kenzo: Obdiv k přírodě a víra v představivost
Dámské i pánské parfémy Kenzo rozvoněl obdiv k luxusu a výběrovým ingrediencím. Společnost se nevyhýbá ani domácím vůním a parfémům pro děti. Její záběr je dnes obdivuhodně široký, filosofii Kenzo Takada ale stále hrdě následuje. Věří, že svojí představivostí změní svět. Vidí harmonii v dekonstrukci a najde přírodu i uprostřed dálnice.

Parfémy, které věští krásnější svět
V pečlivě zvolených ingrediencích ucítíte štěstí, osudovou lásku i tóny léta. Vůně Kenzo jsou nesourodé, drzé, ale svrchovaně šťastné. Nejslavnější parfém Flower by Kenzo je věnovaný vlčímu máku. Lehoučká vůně vyniká čistým akcentem fialky, svěžím rybízem a něžnou bulharskou růží. Vyjadřuje obdiv k prosté květině a prostupuje jím vědomí, že je doma ve městě i na rozkvetlé louce.
Až z nejnižších hlubin mořského dna přišel nadčasový pánský parfém Kenzo Homme, jehož svěžest a bezstarostnost je i vizí společnosti. Značka Kenzo hledá smysl v otevřené mysli a poetice každého dne. Podporuje nápaditost. Inspiruje se nekonečnými dálkami, věří ve věčné mládí a na obzoru vyhlíží nový, krásnější svět.
