PPL

Kdy se můžete těšit na svůj balíček?

Při objednávce do 14.30 hod vám bude balíček doručen již následující pracovní den. V případě pozdějšího objednání během dvou pracovních dnů. V okamžiku předání balíčku přepravci vás budeme informovat prostřednictvím SMS a e-mailu.

V den doručení vás kurýr telefonicky kontaktuje, aby se s vámi domluvil na podrobnostech předání a přesném času doručení.

Balíčky jsou standartně doručovány od pondělí do pátku v čase mezi 8-18 hod. Přesný čas doručení bohužel není možné ovlivnit.

 

Zmeškali jste svůj balíček?

Pokud vás kurýr nezastihne a nedomluvíte se s ním např. na pozdějším doručení, bude balíček uložen na výdejním místě PPL ParcelShopu. O uložení vás přepravce informuje prostřednictvím sms a e-mailu. Balíček na vás na ParcelShopu počká 7 kalendářních dnů. Poté bude vrácen zpět k nám.

 

Co dělat v případě, že je zásilka poškozena?

Při převzetí zásilky od řidiče PPL si prosím zkontrolujte, zda je balení je neporušené (krabice, lepicí páska apod).V případě poškození uveďte tuto informaci do přebíracího protokolu. Pokud byste po rozbalení zásilky zjistili jakékoliv poškození jednotlivých kousků, které jsou uvnitř, nahlaste tuto skutečnost přímo na společnosti PPL prostřednictvím Reklamačního formuláře.

 

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete v e-mailu o odeslání zboží. Využít můžete také aplikaci PPL.