GIVENCHY: jak obléct všechny ženy?

Uspět ve světě módy je možné pouze s jasným posláním a cílem. Přesně to se podařilo Hubertu de Givenchy, který si dal za životní úkol obléct všechny ženy světa od Paříže až po New York. Roku 1952 zakládá Hubert James Taffin de Givenchy svou novou značku a její základy staví na moderních trendech a nápadech, jimiž doslova hýří. Jako prvotní a nikdy nekončící motiv si vybírá přirozenou ženskou krásu. Jeho nápaditost okamžitě uchvacuje nejkrásnější a nejznámější tváře té doby jakými byly Elizabeth Taylorová, Greta Garbo, Marléne Dietrichová nebo Jacqueline Kennedy-Onnassisová.

Ženy pro ženy

V popředí zájmu a zejména pak práce slavného tvůrce jsou ženy. Jeho výrobky řadu let propaguje například i monacká princezna Grace a po neuvěřitelných 40 let je hlavní tváří značky Givenchy i fenomenální Audrey Hepburnová. Cílem firmy je obléct všechny ženy světa. Tuto touhu promítá Hubert de Givenchy i do tvorby parfémů, do jejichž jedinečných vůní se mají ženy zahalit jako do nejluxusnějších šatů.

Vždy první

Givenchy byl nejen mimořádným umělcem a návrhářem, ale zejména mužem s velkou předvídavostí a inteligencí. Vždy dokázal přijít v pravou chvíli s pochopením budoucích možností svého odvětví. Jako první na světě uspořádal premiéru své nové kolekce zároveň pro členy tisku i pro běžné zákazníky. Stejně tak byl prvním, kdo začal šít luxusní oblečení přesně na míru. Uvedení jeho prvního parfému L´Interdit z roku 1957 bylo zase do té doby nevídaným prodejním úspěchem.

Pestrá nabídka parfémů

V designu i směsi nezaměnitelných kombinací parfémů dává najevo svoji chuť do života, netradiční pojetí módy a jako vždy svůj idol – ženu. Mezi nejoblíbenější dámský parfém patří již řadu let Hot Couture. Jedinečná a „na míru šitá“ vůně, ze které vyzařuje smyslnost ženy. Hypnotizující a fascinující parfém je také Ange Ou Démon. Má v sobě neobvyklý druh smyslnosti a ztělesňuje v sobě všechny hodnoty značky Givenchy: inspiraci, hravého ducha a výjimečnou kvalitu. Givenchy nezapomíná ani na muže. Vyzkoušejte orientálně-dřevitou Pour Homme Blue Label s trvalou svěžestí a mužnou silou.

Givenchy dnes

Roku 1995 odchází zakladatel a módní tvůrce na odpočinek a žezla ve společnosti se ujímá jako předseda představenstva John Galliano. I dnes tak může Givenchy nabízet elegantní nenásilný styl snových vůní a oděvů bez křiklavých barev a extravagantních střihů.  Chcete být výjimeční a dráždit ostatní smyslnou vůní nebo „nebarevnou“ dokonalostí? Pak sáhněte po Givenchy a úspěch máte zaručen.

Autor: Parfemy.cz