FIFI Awards 2011 + 2010

Fragrance Foundation byla založena v roce 1949 společnostmi Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain, Helena Rubinstein a Parfums Weil. Jedná se o neziskovou organizaci, jejímž posláním je udělit prestižní cenu FiFi.

Ceny FiFi jsou symbolem nejvyšší mezinárodní kvality a ve světě vůní jsou obdobou filmových Oscarů.

Letošní udílení cen proběhlo v New Yorku a jako vždy to byl večer plný vzrušení a očekávání. Vybíráme pro vás některé z kategorií.

2011
Dámské vůně:
kategorie luxe: GuiltyGucci
kategorie popular: Pure Orchid – Halle Berry

Pánské vůně:
kategorie luxe: Bleu De Chanel – Chanel
kategorie popular: Herve Leger Homme –Avon

Síň slávy:
L´Eau D´Issey - Issey Miyake
Le MaleJean P. Gaultier

2010
Dámské vůně:

kategorie luxe: Lola - Marc Jacobs
kategorie nová edice: Astor Place - Bond No. 9
kategorie přímý prodej: Love Rocks – Victoria’s Secret
kategorie popular: Halle - Halle Berry

Pánské vůně:
kategorie luxe: Grey Vetiver - Tom Ford
kategorie nová edice: Brooklyn - Bond No. 9
kategorie přímý prodej: Patrick Dempsey 2 – Avon
kategorie popular: Seduction In Black - Antonio Banderas

Síň slávy:
CK One - Calvin Klein

Představenstvo Fragrance Foundation může ocenit vůni za rekordní prodeje v obchodech nebo uznat neobvyklý marketingový tah značky a parfém ohodnotit. Také uděluje ocenění osobnostem, jejichž první vůně se těší okamžitému úspěchu u spotřebitelů, např. Fergie, která získala cenu Celebrity roku za Outspoken By Fergie. Aby mohla být vůně nominovaná do síně slávy, musí být minimálně 15 let na trhu a mít kvalitní marketingovou podporu, která přispěje k úspěchu vůně.