loading

Rady nakupujícím

JAK NAKUPOVAT

Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:

1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:
  1. Fulltextem - název zboží zadejte do políčka vyhledávání v pravém horním rohu a stiskněte tlačítko s lupou – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
  2. Podle typu produktu – výběrem v horizontálním menu – akce a výprodej, novinky, dámské parfémy, pánské parfémy, testery parfémů, dárkové sady, kosmetika,…
  3. Podle značky parfému – výběrem z menu Top Značky nebo kliknutím na tlačítko Všechny značky
  4. Podle ceny – ve výpisu produktů v levém filtru rozbalením filtru Cena.
  5. Výběrem z nabídky umístěné na úvodní stránce – TOP značky, Novinky a z nabídky Mohlo by vás zajímat, můžete si nechat zobrazit i Všechny značky, Všechny novinky a Všechny produkty.
  6. Vybrané zboží si můžete uložit do oblíbených. Stačí, když kliknete u vybraných hodinek na tlačítko oblíbené a produkt se Vám uloží do oblíbených produktů. Uložené produkty si můžete při opakovaných návštěvách zobrazit kliknutím na tlačítko Oblíbené v horním pravém rohu vedle nákupního košíku.

Nejste si jistí vhodnou volbou parfému pro vaše blízké nebo nevíte jak zboží objednat? Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky – poradíme vám!

Můžete si u nás zakoupit i Dárkové poukazy.

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného produktu se dostanete na stránku zvoleného parfému, kde se dozvíte podrobné informace - ceny, doby dodání (doba dodání je uvedena v pracovních dnech), kód produktu, podrobný popis, můžete si prohlédnout detailní fotografii atd.

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu, nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží a v detailu produktu kliknete na tlačítko "Do košíku". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. Zvolte způsob dopravy (Česká pošta, PPL, osobní odběr) a vyberte platbu (Dobírka, Bankovní převod, Platební karta, Hotově/kartou při osobním odběru, eKonto, platby přes platební bránu PayU). Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a email.

Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.

ZPŮSOBY PLATBY

1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

2) BANKOVNÍ PŘEVOD
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

3) BANKOVNÍ PŘEVOD - EKONTO
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v Raiffeisenbank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Raiffeisenbanky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut.
Zboží odesíláme druhý den po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

4) PLATEBNÍ KARTY
Přijímáme platební karty:

VISA VISA Electron Maestro Mastercard

PODPORUJEME SYSTÉM 3D-SECURE - GARANCE BEZPEČNÉ PLATBY PLATEBNÍMI KARTAMI NA INTERNETU!

Jaké jsou výhody platby kartou? Je platba kartou bezpečná?

5) HOTOVĚ/KARTOU PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Při osobním odběru v Praze či Chrudimi je možné platit hotově nebo platebními kartami

Způsoby platby realizované přes PayU

Bankovní převod - MojePlatba
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v Komerční bance. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Komerční banky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

Bankovní převod - GE money bank
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v GE money bank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní GE money bank – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

Bankovní převod - Fio banka
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu ve Fio bance. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Fio banky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

Bankovní převod - Sberbank
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu ve Sberbank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Sberbank – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

Bankovní převod - Platba 24
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v České spořitelně. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní České spořitelny – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

Mobito
Jedná se o jednoduchou platbu přes mobilní telefon. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrování do zabezpečeného platebního rozhraní, kde zadáte své telefonní číslo. Poté vám přijde na mobilní telefon účet, který pomocí PIN potvrdíte.

Bankovní převod - mPeníze
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v mBank. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní mBank – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

Bankovní převod - ČSOB
Jedná se o zjednodušení bankovního převodu pro majitele účtu v ČSOB. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka "Provést platbu" přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní ČSOB – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

PaySec
Konto PaySec je moderní systém pro rychlé a bezpečné nakupování na internetu. Pomocí předplaceného konta ('elektronické peněženky') můžete v reálném čase platit za zakoupené produkty. Nevystavujete přitom své osobní údaje ani číslo kreditní karty žádnému nebezpečí a transakce proběhne online během okamžiku.

Bankovní převod - Era banka
Jedná se o online platbu pro majitele účtu v Era bance. Po odeslání objednávky budete pomocí tlačítka 'Provést platbu' přesměrováni do zabezpečeného platebního rozhraní Era banky – zde autorizujete platbu. Peníze nám jsou připsány během několika minut. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky pak již nic neplatíte.

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme v den objednání (při objednání v pracovní den do 16 hod.), nebo nejpozději následující pracovní den.

Pokud zboží není skladem, řídí se dodací lhůty údajem "Doba dodání", uvedeným u každého produktu. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

ČESKÁ POŠTA – DO RUKY

U objednávky účtujeme vždy poštovné, které činí 54 Kč.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

ČESKÁ POŠTA – NA POŠTU

U objednávky účtujeme vždy poštovné, které činí 49 Kč.

Česká pošta doručí vaši zásilku již následující pracovní den na jednu z 2600 pošt po celé ČR, která tuto službu poskytuje a kterou si sami můžete v košíku zvolit zadáním města, či PSČ. Zobrazí se seznam pošt, ze kterého lze vybrat tu, na kterou chcete zásilku doručit. Kliknutím na „VYBRAT“ se vám pod seznamem pošt zobrazí detailní informace o vybrané poště. Zvolením „POTVRDIT“ se adresa pošty uloží do košíku. Pokud je tato služba pro vaše PSČ nedostupná, můžete si zvolit pro doručení vaší zásilky službu Do ruky, nebo kurýrní službu PPL.

O možnostech vyzvednutí vaší zásilky na vybrané poště jste informováni prostřednictvím SMS nebo emailem již v den odeslání zásilky a znovu v okamžiku uložení zásilky na poště.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit poštu, kde si chcete vaši zásilku vyzvednout.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Pokud si nevyzvednete zásilku do 7 dní, je automaticky odesílána zpět. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

PPL

U objednávky účtujeme vždy poštovné nebo poplatek za vyzvednutí na výdejnách PPL ParcelShop, který činí 79 Kč.

PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hod. v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

Ve vybraných lokalitách (možno ověřit zde) je také možné zvolit večerní doručení a to od 17 do 21 hod. Pokud v košíku zadáte PSČ ze seznamu míst s možností večerního doručení, při odeslání objednávky se zobrazí okno pro výběr doručení. Jestliže v košíku zadáte PSČ, které v seznamu není, okno pro výběr doručení se nezobrazí, objednávka se odešle a bude vyřízena jako standardní doručení PPL. Cena služby je stejná jako u standardního rozvozu zásilek.

V den předání vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni SMS a emailem.

V případě nezastižení vám bude zanecháno oznámení a doručující pracovník se vám pokusí doručit vaši zásilku ještě jednou následující pracovní den. Při opětovném nezastižení vám bude zanecháno oznámení o uložení zásilky na depu přepravce. Doba uložení zásilky je 10 dní (dobírka), nebo 3 dny (platba předem). Informace o možnosti vyzvednutí si vaší zásilky na depu přepravce naleznete po zadání vašeho PSČ v poli "Vyhledání pobočky".

Pro vyzvednutí zásilky můžete také po celé České republice využít síť unikátních provozoven PPL ParcelShop, které jsou určeny pro výdej i příjem zásilek přepravovaných PPL. Okamžitě po předání zásilky na partnerské místo (PM) obdržíte SMS a zásilku si může ihned vyzvednout (nejdéle však do 5 dnů). Adresu a otevírací dobu PM naleznete na http://www.pplparcelshop.cz/. Na těchto PM je však možno pouhé vyzvednutí zásilky bez možnosti dalšího nákupu sortimentu. Dobírku NELZE platit kartou.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL

Sledovat svoji zásilku a zjistit potřebné informace můžete i pomocí chytrých telefonů díky aplikacím iPhone a Android.

Osobní odběr

Zboží lze také osobně vyzvednout ZDARMA na výdejně v Chrudimi a s poplatkem 29,- na výdejně v Praze. Objednávku je možné zaplatit hotově či platební kartou. I v případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem. Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail.

Výdejní místa :
VIVANTIS a.s.
OASIS Florenc
Sokolovská 394/17
180 00 Praha 8
 
Po - Pá 8-19 hod.
So 9-13 hod.
 
Jak se k nám dostanete a další informace o výdejně v Praze naleznete zde.

VIVANTIS a.s.
Školní náměstí 14
537 01 Chrudim II
areál kláštera
 
Po - Pá 8-16:30 hod.
 

Jak se k nám dostanete a další informace o výdejně v Chrudimi naleznete zde.

Výdejní místa ULOŽENKA, s.r.o.

Kromě dvou výdejních míst společnosti VIVANTIS a.s. v Praze a v Chrudimi můžete pro osobní odběr vašich zásilek za poplatek 39 Kč využít také dalších 15 výdejních míst společnosti Uloženka, s.r.o., jejichž seznam naleznete zde

Objednáte-li si do 12 hod., zboží si můžete na zvoleném výdejním místě vyzvednout následující pracovní den.

Ve chvíli, kdy bude zboží doručeno na zvolené výdejní místo, zašle vám společnost Uloženka, s.r.o. SMS zprávu/e-mail s informací, že zásilka je připravena k vyzvednutí. Na vyzvednutí zásilky máte 7 pracovních dní. Pokud to do 4. pracovního dne nestihnete, bude vám znovu odeslána SMS zpráva/e-mail s připomenutím. Zboží si můžete vyzvednout dle svých časových možností, na většině výdejních míst v době 11.00 – 19.00 hodin, na vybraných výdejních místech v Praze i o víkendu.

Zboží je na výdejních místech možné platit kartou i hotově.

Pohyb zásilky můžete sledovat zde

Pokud si nemůžete zásilku do daného termínu vyzvednout, budete o možnosti prodloužení uložení zásilky na zvoleném výdejním místě informování e-mailem od spol. Uloženka, s.r.o.

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ZAHRANIČÍ

SLEVOVÉ KUPÓNY A DÁRKOVÉ POUKAZY

Společně s objednávkou obdrží zákazník slevový kupón v hodnotě 3% z ceny objednávky po odečtení slev a dopravného, u dárkového certifikátu se sleva počítá z původní ceny před odečtením hodnoty certifikátu. Kupon, včetně hodnoty a kódu, naleznete ve spodní části dodacího listu. Platnost slevového kuponu je 12 měsíců od vystavení, datum expirace slevy naleznete přímo na kupónu. Tyto kupóny můžete jednoduše uplatnit v našich internetových obchodech prozdravi.cz, krasa.cz, sperky.cz, parfemy.cz, hodinky.cz a modnidoplnky.cz při dalším nákupu, kdy vložíte v Košíku do políčka Slevový kupón příslušný kód a stisknutím tlačítka "Uplatnit slevu" se vám daná sleva odečte od vašeho nákupu. Takto můžete postupně vložit až 10 kupónů do jedné objednávky.

Chcete-li uplatnit naše Dárkové poukazy v elektronické či tištěné podobě, postupujte stejně jako při uplatňování slevových kupónů. Hodnota objednávky po odečtení všech slev nesmí být záporná. Platnost poukazu je 12 měsíců.


REKLAMACE

Záruční doba

Našim zákazníkům poskytujeme záruční lhůtu v délce 24 měsíců, není-li přímo u zboží uvedena lhůta delší.

Je-li na produktu, jeho obalu či v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.

U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12 měsíců od otevření.

Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná záruční doba běžet znovu okamžikem převzetí nového zboží.

Záruční list

Není-li součástí zboží originální záruční list od výrobce, nahrazuje jej doklad o prodeji, který je vždy součástí dodávky zboží. Tento doklad není povinný pro uplatnění reklamace.

Uplatnění reklamace

Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.

Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, záručního listu, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na naši adresu.

Pokud reklamujete kosmetické výrobky z důvodu alergické reakce, připojte k reklamovanému zboží i lékařskou zprávu, kterou potřebujeme pro reklamační řízení s našimi dodavateli / výrobci.

Adresa pro uplatnění reklamace:

VIVANTIS a.s., Školní náměstí 14, 537 01 Chrudim

Kontakt pro uplatnění reklamace:

Email: reklamace@parfemy.cz
Tel: 467 070 133 a 775 870 133

Reklamaci je rovněž možné uplatňovat i osobně na našich výdejnách:

v Praze: OASIS Florenc, Pobřežní 394/12, 186 00 Praha 8 Karlín
v Chrudimi: VIVANTIS a.s., Školní náměstí 14, 537 01 Chrudim

O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu.

Vyřízení reklamace

Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.

O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.

JSME TU PRO VÁS!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!

Naše ochotné operátorky jsou připraveny vám pomoci s výběrem a realizací nákupu každý pracovní den od 7 do 18 hod.

Email: info@parfemy.cz
Tel: 467 070 133 a 775 870 133

775 870 133
info@parfemy.cz