Vánoční šílenství skončilo - ať žijí výprodeje!

Skončilo jedno z nejhezčích, ale také nejnáročnějších období roku - Vánoce. Vánoční čas a Silvestr jsou již za námi a nyní nezbývá, než se začít soustředit na nový rok. Mnoho z nás našlo pod vánočním stromečkem finanční obnos místo dárku, a nyní přemýšlíme, jak s ním naložit. Nechcete si udělat radost koupí své oblíbené vůně? Pokud ano, tak je povánoční období tou správnou dobou. Obchody se předbíhají s výprodejovými cenami a neztratit se v nepřeberném množství produktů je kolikrát nadlidský výkon. Proto jsme pro Vás připravili pestrou nabídku nejprodávanějších vůní.

Tipy pro dámy

S vůní Euphoria od světoznámé značky Calvin Klein budete vždy středem pozornosti. Tato orientálně-květinová vůně pro ženy dokonale podtrhne každý outfit a sexappeal její nositelky. Další výjimečnou vůní od této značky, kterou bychom Vám rádi představili, je Eternity. Jakmile jí jednou podlehnete, už nebudete chtít jinou! Květiny Vás doslova obklopí a uhranou.

Květinová, ale s příměsí svěžího ovoce - to je další z nejvyhledávanějších dámských vůní. Řeč je o svůdné vůni Eclat D´Arpege od značky Lanvin. Je jako melodie - svěží, čistá a plná radosti. Od prvního nadechnutí vyvolává dojem plný jemné záře a radosti, který přetrvává. Pojí v sobě svěžest šeříku a výrazný tón pomerančovníku. Jistě Vás příjemně překvapí i cena této parfémové vody, která je více než příznivá.

Parfémová voda Chloé od stejnojmenné značky si již také získala řadu žen, které jí zůstávají věrny a pravidelně se k ní vracejí. Tato svěží a velmi ženská vůně vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl.

Inspirace pro muže

Vůně, která se dostane člověku pod kůži: tak lze několika slovy charakterizovat toaletní vodu Cool Water Man, kterou značka Davidoff uvedla na trh v roce 1988. Nechte se unést na vlnách svěžích, vodních tónů! Pro velký úspěch je k dispozici i velký objem 200 ml. 

Další "stálici" mezi pánskými parfémy, Boss No. 6, není jistě třeba zdlouhavě představovat. Tato toaletní voda značky Hugo Boss definuje úspěch, vyzařuje sebevědomím a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Z jejího úspěchu čerpají další její následovníci: Boss No. 6 Night a Boss No. 6 Sport.

Na závěr nemůžeme zapomenout na nadčasovou vůni Essential značky Lacoste, která má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme. Jde ale i mnohem víc, jde o osvícený názor na práci, vztahy a vlastně na celý život. Její poselství se dá charakterizovat jako "svěžest bez hranic".

 Autor: Parfemy.cz