SHISEIDO: to není jen kvalitní pleťová a tělová kosmetika z Japonska

Principy značky

Prolínání orientální estetiky a západní vědy, propojení kultury a technologie - přesně na takových principech stojí značka Shiseido. Tato nejstarší kosmetická firma na světě vyvíjí výrobky nejvyšší kvality s maximální snášenlivostí.

Z historie

Značka Shiseido existuje na trhu od roku 1872. Vznikla v Tokiu, v samém středu módy a kultury Japonska. U jejího zrodu stál Yushinem Fukuhara, který otevřel v Japonsku první lékárnu podle západního vzoru. V tehdejší době ještě zcela neobvyklá kombinace z farmaceutických produktů západního stylu a asijské tradice přispěla velkým dílem k úspěchu firmy Shiseido. Mezi první výrobky této společnosti patřily pudry na tvář v tělové barvě. Že na tom není nic divného? V Japonsku rozhodně - Japonky se tou dobou pudrovaly zásadně bíle.

Shiseido se rozhodlo znovu vstoupit na farmaceutický trh v roce 1987, aby naplnilo rostoucí požadavky spotřebitelů a naplnilo společnou filozofii „přispění k lidskému zdraví a dobrému pocitu“. Tato značka je v současnosti výrobcem nejrůznější vlasové, pleťové i tělové kosmetiky, ale prezentuje se i v oblasti parfémů.

Díky svému původnímu zdroji ve farmacii stojí dodnes v popředí aktivit společnosti Shiseido výzkum a vývoj v lékařské a kosmetické oblasti. Již od počátku vzniku firmy dodržují její zaměstnanci vysoký standard výzkumných metod. Za vývojem výrobků značky stojí více než tisícovka vědců, kteří pracují na trvalém zdokonalování a novém vývoji inovačních komponent. V současné době nabízí společnost výběr z více produktů. Ty zahrnují i ty, které byly vyvinuty ve spolupráci s dalšími farmaceutickými společnostmi.

Vůně Shiseido

Parfémy japonských značek bývají často hodně lehké a vzdušné, pro Shiseido to ale tak docela neplatí; v nabídce najdete lehké i velmi výrazné, vždy však jedinečné vůně. Mezi oblíbené dámské parfémy patří Koto, Memoire a nejvíce prodávaný Zen. Parfémová voda Zen je ispirací pro váš nejhlubší smysl pro harmonii, příslib jemné a hebké pleti. Tato elegantní dlouhotrvající spirituální vůně nabízí odhalení ducha východu dalším generacím. V úvodu vůně se nachází kombinace grapefruitu, bergamotu, pomeranče, ananasu a růže, srdce je zcela květinové a v základu se snoubí dřevité tóny s pačuli, kadidlem, ambrou, vanilkou a pižmem.

Více vůní od této značky naleznete zde.

 

Autor: Parfemy.cz